INSCRIPCIÓ DE CANVI DE DOMICILI O D’OBERTURA, CANVI I TANCAMENT DE DELEGACIONS O ESTABLIMENTS

- Canvi de domicili de l’associació: si està previst als estatuts, basta amb una comunicació de la junta directiva o òrgan competent adreçada al Registre d’Associacions, en què s’indiqui aquest canvi de domicili. Si no s’estableix estatutàriament, s’ha de modificar l’article referent al domicili, amb els requisits exigits per dur a terme una modificació estatutària, és necessari presentar l’acta de la sessió de l’assemblea general de l’associació en la qual es reculli l’acord del canvi de domicili i també el quòrum d’assistència i el resultat de la votació i la data d’aprovació, o certificat d’aquesta (que reculli els extrems esmentats) expedit pels representants de l’entitat.

- Els documents que s’han de presentar per inscriure el canvi de domicili o d’obertura, i canvi i tancament de delegacions o establiments són:

  1. Sol·licitud (original i còpia), que ha de formular la persona interessada, en la qual figurin les dades d’identificació de la persona sol·licitant (nom, DNI, domicili i número de telèfon).
  2. Acta de la reunió de l’òrgan competent i certificat acreditatiu de la sessió que han de signar els representants de l’entitat, en el qual es reculli:
  3. Certificat de la composició de la junta directiva o òrgan de representació de l’entitat (nom i cognoms, nacionalitat, DNI, domicili i càrrec que ocupen els membres), i s’hi ha d’indicar la data de la reunió de l’òrgan de govern de l’associació en què va ser elegida. S’ha de presentar només quan la junta directiva hagi patit alguna modificació respecte a la inscrita amb anterioritat, i s’hi ha d’adjuntar una còpia del DNI o de la documentació acreditativa de la identitat dels representants.

La sol·licitud ha de dirigir-se al Registre d’Associacions de la Conselleria de Presidència i Esports del Govern de les Illes Balears (plaça de la Drassana, núm. 4. 07012 Palma). El Registre General d’entrada de documents també es troba en aquesta mateixa adreça.